trust, hope, love, belive, faith..

Det är så svårt att förklara..

Jag har gått igenom mycket, skratt, tårar,blod, ilska, besvikelse & massa annat. Skulle du veta om hela mitt liv skulle det vara som att sitta och läsa upp hela bibeln för dig även om du vet så mycket om mig så är det fortfarande så lite du vet om.. Jag vill inte göra det svårt för dig, men jag vet att jag är en komplicerad tjej. Det är inte första gången jag hör att jag alltid är sur men jag vet absolut inte vad jag ska ta mig till just nu. Jag har sumpat massa chanser men denna gång kommer jag aldrig förlåta mig själv om jag förlorar dig för du är min solsken genom den mörkaste natten, jag klarar mig inte utan dig nu när jag väl har dig. Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig.

Du gör mig så knäsvag, samtidigt som du gör mig så stark. Du gör mig lycklig och du får mig att komma bort från alla dåliga tankar. Du är något speciellt något riktigt bra du är någon jag aldrig kommer glömma ...

När jag hör ditt namn är det som om tusen fjärilar flyger runt i min mage och väntar på att släppas ut, allt jag vill är att springa in till din famn och bara ge dig all min kärlek! Jag lovar att jag kommer försöka bättra mig, jag kommer försöka sluta sura för småsaker.. Jag vet inte heller vad jag ska ta mig till, jag älskar dig och det är DIG jag borde säga detta till.. Lämna mig aldrig för du är anledningen till mitt léende på läpparna. Jag kommer göra ALLT för att inte förlora dig Pontus. Jag ska försöka kämpa för oss, Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå. <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Fint skrivet :)

2011-05-19 @ 22:51:36
URL: http://forestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack anna!:)

2011-05-19 @ 23:34:48
Postat av: Anna

Sv; lugnt ^^ :)

2011-05-20 @ 23:47:35
URL: http://forestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet men du och pontus e inte ens tsm längre!????? hehohi

2011-05-24 @ 19:56:05
Postat av: Svar till anonym,

Jo vi är fortfarande tsm , har varit det hela tiden, har blivit lite komplicerat bara, men nu är det löst!

så säg fan ingenting du inte vet ngt om!

2011-05-25 @ 16:24:00
URL: http://paulinelundblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåe ska han jue inte gå ut me att han e singel???? kolla hans privat meddelanden oså!! han säger till folk att han e singel! såe käft!!

2011-05-26 @ 00:16:41
Postat av: till anonym

är med honom nu och tror inte att han ljuger, plus att du har inget med mig och pontus att göra fattar inte varför du bryr dig?

så jävla patetiskt. säg i stället ditt namn och så istället för att vara anonym så otroligt pinsamt att du inte vågar stå för vem du är.

2011-05-26 @ 22:41:14
URL: http://paulinelundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0