Skola!

hmmm... jag och skolan passar inte riktigt, men jag försöker nu i det sista så jag kommer in på en linje,
detta året har jag knappt varit i skola något alls faktiskt, fast det har sina orsaker... men men jag klarar mig!
nya tag nya drag!
jag försöker helt enkelt klara av skolan så gott det går, ibland funkar det ibland inte, men jag klarar mig ändå!
finns faktiskt inte så mycket att sägaom min skol gång inget som är direkt roligt att läsa för er heller kan jag tänka mig!:) 
men jag går på Elof lindälvsgymnasiet jag går i IV för att jag inte brydde mig om skolan när jag gick i 8-9 an i lågstadiet? hehe , finns inget mer att säga liksom!

ni får ha det så bra! Jag bloggar om ett tag igen innan jag ska dra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0