Mitt liv! Just NU!

Mitt liv just nu känner jag är Ganska bra, blir lite dåliga händelser.. men får leva med det, inget jag kan göra åt tyvärr.. Men men, mitt liv är nog som väldigt många andras är! Normalt kan man kalla det.
Jag har det dock lite krassligt lite här och var, får reda på så mycket att jag inte vet snart vart jag ska ta mig till, visst jag är "Glad " för din skull men tycker att det är för stort, du ger dig in i något du knappt vet vad som kommer hända, jag vill att du ska tänka på att det faktiskt inte bara är du som tar detta beslutet utan jag med.
det händer mycket i skolan, Ja allt kommer väll på samma gång som jag inte riktigt är berädd på..
jag ska hålla ut så mkt jag kan i allt! speciellt med att det är för "stort" det är ju iför sig vad jag tycker, kan inte bestämma dina känslor eller dina tankar om vad som är så "jävla " underbart eller hur fantastisk "***" är. men tycker du ska tänka på att jag faktiskt är delaktig. och att du kan åtminstonne tänka på mig ialf, och fråga mig vad jag tycker eller liksom vad som helst.
På min vardag...
Hmmm.. ja ni jag gör väll som så många andra gör, jag umgås med mina nära och kära vänner! Jag är med min underbara kille som verkligen är bäst..
ja jag har väll allt en tjej vill ha i sitt liv.... jag har en skit bra kille jag har vänner som stöttar mig jag har en helt okej familj, jag lever i nuet liksom! och jag mår bra av det. skulle aldrig kunna tänka mig att förlora något av detta! för jag mår som bäst när jag är med er<3.

IDAG= FREDAG DEN 13! olycks dagen, hmmm ja det kan man verkligen säga.
Jaaaaduu jag har varit i skolan.. sen efter det drog jag hem till Sanna Andreasson och hade det trevligt där en stund, vi spelade in några nya låtar som jag hoppas kommer in på Youtube snart!!
i morgon förhoppingsvis! hihi.
efter att jag varit med henne en liten stund så Mötte jag min andra tjej kompis som också heter Sanna hehe, mötte henne vid 4 sen efter det åkte vi till Göteborg och fikade, Pratade en massa och hade det riktigt mysigt i det "fina" vädret! e underbar dag helt enkelt.

Tog några "Fina kort" med sanna i dag så tänkte ni kunde få ett smakprov, hehe..




Hihih Kanske inte dom Finaste bilderna men men hihi roligt hade jag det iaf!
Dessutom tog jag kort på Göteborgs hjulet, ser otroligt mysigt ut att åka i den,
lite synd att man är höjdrädd, men det klarar jag ! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0