Jag!

Mitt namn är Pauline anna charlotte lundblad.
Jag är född den 22 Juni 1994.

Jag bor i ett hus i onsala med min pappa och bror.
Jag går på Lindälvsgymnasiet i kungsbacka,
Jag brukar vara med mina vänner och min pojkvän.
Jag och pontus har nu varit tillsammans i 6 Månader & 20 dagar!
är så otroligt Lycklig med denna underbara killen.
Jag lever den bästa tiden av mitt liv och det är så otroligt underbart!


Min dag i dag har varit bra, vaknade hos min pojkis, sen drog jag till skolan
har jobbat riktigt hårt idag faktiskt, haft prov och pluggat en massa,
är faktiskt riktigt stolt över att jag har varit i skolan en hel dag och faktiskt pluggat!
efter att jag slutade skolan åkte jag hem till Pontus en liten stund tog
en mysig dusch med den man älskar är aldrig fel! och för ungefär
20 minuter sedan kom jag hem! och nu ska jag bara ta det lugnt hemma, kan behövas faktiskt!
Nu får ni ha det jätte bra så hörs vi antingen i kväll eller i morgon!
Puss!

Här får ni en liten bild på mig och en fin bild på Lerkil!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0