...

Hejj,
Eftersom att jag har väldigt svårt att veta vad jag ska skriva här på bloggen, så ska jag istället göra ungefär som 1,2,3 och skriva saker som handlar om mig och ah det som händer helt enkelt.
tänkte att jag förmodligen kommer komma in i vad jag vill skriva om då! :)
1. vem jag är.'
2. vardags liv/ hyur mitt liv ser ut just nu!
3. skola.
4. hur jag träffade min Kille.
5. vad jag har varit/ hur jag varit.
6. vad jag vill bli.
7. vad jag är rädd för.
8. Klädstil.
9. någon/några som betyder mycket för mig.
10. ett minne jag aldrig kommer glömma.
11. hur en vanlig dag ser ut för mig i bilder.
12. en plats jag älskar.
Kommer börja lägga in mycket mer bilder nu!
och fixa min header så snart som möjligt, så jag får en mycket roligare och bättre blogg!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

4

2011-05-13 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0