what are words if you realy don't mean them when you say them...

Jag älskar dig,
kan vi snälla ge detta en chans , jag lovar att jag kommer att ändras...
jag kommer bli perfekt i dina ögon,jag lovar dg jag kommer göra allt för att få ha kvar dig,
men det är två inte en vi båamåste försöka och vilja, det måste vi jag älskar dig så jävla mkt...
vi kan få det att funka. jag lovar dig ge det en chans ge oss en chans, du är någon ja aldrig vill förlora du ä någon jag alltid kommer att älska, du är den om får mig att lysa upp du är den som får mig att må bra, du är han som får mig att sova bra i din famn, du är den som fick mig att känna att lycka och kärlek faktiskt fanns...
du var den jag alltid vill ha som min pojkvän jag kommer aldrig att vilja ha någon annan..
jag kommer alltid att vilja ha DIG, ingen annan, jag kommer aldrig kunna gå vidare i mitt liv utan dig som min kärlek, för trots allting som hänt så ä du mitt allt du är min prins , ja kommer alltid att älska dig!!
Du är den ända för mig....
du är den som jag vill ha allt med, jag vill att vi är lyckliga tillsammans inte var för sig jag vill att det alltid är du och jag, jag ber dig en chans ...
jag kommer göra allt i min väg all min makt för att få detta att funka, jag lovar,
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT, GLÖM ALDRIG DET..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0