The Beach!

Ledsen för at jag glömde av att skriva mer igår, men det får bli i dag istället!
Shoppade som sagt med pappa igår , fick lite nya grejer så det är najjs. täntke lägga in bilder på det jag köpt idag i stället eftersom jag glömde det igår.

Just nu så ska jag åka först till melina sen åker vi neer och solar och badar i lerkil! ska bli brun(A)
sen i kväll ska jag träffa världens bästa kille, har inte träffat hoom på några dagar så har saknat hono riktigt mkt. hihi. Längtar redan nu:)!
får bli kort inlägg för hinner inte skriva mer.

Det var gårdagens Outfith !<3





Ny bikini (A)
orkar inte lägga in mer nu men det kommer
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: anna

är du och pontus ihop nu?

2011-07-01 @ 12:06:13
Postat av: anna

är du och pontus ihop nu?

2011-07-01 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0