En dag värd att minnas!

Är det bara jag eller har det varit en helt underbar dag??
fförst vaknar man hos älsklingen, sen åker man in vid 12 och möter upp Alicia hansson och johanna Nilsson.
Johanna köpte 2 par klackskor som var verkligen hur snygga som helst!!
sen köpte jag lite annat också! blir kanske ngn bild på det i morgon eller senare i kväll om jag orkar!
efter att vi varit i stan en stund åkte vi hem till johanna, vi hämtade bara lite grejor sen åkte vi ner till Onsala och var i Smarholmen ock Grillade! hur mysigt som helst!! en helt o slagbar dag helt enkelt!
det måste vi göra om och det är snart!!
as kul!! efter grillningen och kollat på den fina solnedgången så drog vi hem till mig satte på filmen King kong som var på tv. sen pratade vi en massa och hade det bara allmänt mysigt! Alicia och Johanna drog precis från mig till bussen och nu är jag ensam.
Längtar riktigt mycket till i morgon, slår vad om att det också kommer bli en helt oslagbar dag!! längtar redan!
ne nu ska jag sätta på en film och göra lite gott tee.
Ciao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0