En bra dag med en riktigt bra vän!

hejj Bloggen, har ju idag som sagt träffat min Farmor och Farfar, hann dock inte vara med dom så länge... men fick ju iaf träffa dom en liten stund vilket var trevligt,
vid 2 tror jag det var tog jag bussen in till kungsbacka och träffade Alicia Bästa hansson!
vi har kollat kläder och fikat på Caf'e Karma, köpte en ny kofta, som var blåå as fin! fast nu när jag kom hem råkade jag dock bränna sönder den med en cigg..
men det synns nog inte !:)
hehe Just nu kollar jag film, ( 27 dressers ) verkar ganska bra faktiskt!
ska göra lite god tee och om en liten stund ska jag ta en cigg med bror min!

Vill tacka Alicia hansson också för denna fina dag!! tack för att du finns och alltid ställer upp för mig, jag älska dig gumman!
du är guldvärd!

Jag saknar min Prins... kom hem till mig, saknar att vara i din famn älskling.
Skriver mer i morgon , pusss!!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonyym

Du är väldigt kines

2011-04-16 @ 22:30:23
Postat av: Paulinelundblad

asså du har verkligen inget liv!

varför skriver du anonymt vågar du inte stå för vem du är eller vad är problemet??

stå för vaad du säger, tkr allt att du kan säga det face to face i stället för att sitta bakom en liten dator skärm och tycka du är cool, och lustig, du är bara allmänt feg, en STOR MES helt enkelt som inte vågar stå för sina handlingar!

och förresten har du jävligt fel i det du skriver, jag är inte kines! jag är halv korean! det är ngt helt annat än kines så om du ska ha ngt att säga/skriva så får du ju änna ha rätt också! shit, stå för vem du är .

2011-04-17 @ 01:51:04
URL: http://paulinelundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0